Kære brevkasse
Jeg har miste mit barn. Min lille dreng blev født ved akut kejsersnit for to måneder siden i uge 29 og levede i 1,5 døgn. Sorgen er så dyb og svær at forklare andre, at man mangler noget der aldrig rigtig var der. At jeg aldrig får et liv med vores lille dreng, aldrig får lov at lære ham at kende. Ville han ligne mig eller hans skønne far? Det gør så ubegribeligt ondt. Skyldfølelsen fylder ligeså meget. Hvorfor kunne jeg ikke hjælpe ham? Hvorfor er min kvindekrop så dum? Hvordan finder man mening i det?
Før jeg bar på smerten, bar jeg på ham. Og i mit hjerte gør jeg det stadig

