Svar
Hej,
Jeg er ked af at høre, at din Aja er gået bort. Det er en enorm stor opgave at skulle bære på en sorg alene og føle, at man ikke får tilbudt den rigtige hjælp. Det lyder godt, at du har mulighed for at snakke om din sorg og Aja med din moster og hendes mand. Du er også altid velkommen til at ringe ind til os på Det nationale Sorgcenter på +45 70209903 eller skrive til os på chatten. Du er også velkomne til vores caféaftener, som du kan læse mere om
her. Cafeaftenerne er åbne for alle, der har mistet og her møder man andre, som har mistet og hører de frivillige snakke om deres oplevelser i relation til det pågældende tema den aften. Dem kan du finde på vores hjemmeside: sorgcenter.dk. Hvis du ikke har mulighed for at deltage i vores frivillige tilbud, eller fortrækker noget andet, kan man ved hjælp af Sorgvejviseren.dk, finde sorggrupper i ens egen kommune. Man har også altid mulighed for at kontakte egen læge og høre hvilke muligheder de anbefaler, og hvad din eventuelle forsikring dækker.
Jeg håber, at du finder den rette løsning for dig og din sorg, og at du får mulighed for at få den omsorg, som du både trænger til og fortjener.
De bedste hilsner,
Emma Frivillig på Det Nationale Sorgcenter